کد خبر : 22718

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ زمان : ۷:۰۰

شبکه‌های اجتماعی باعث کاهش درآمد اپراتورها هستند

بنا بر اعلام وزارت ارتباطات تفکیک آمار پیامک‌های نوروزی اپراتورهای مختلف گویای آن است که در ایام نوروز امسال مشترکان همراه اول ۱۰ میلیارد و ۲۵۱ میلیون پیامک ارسال کرده‌اند که این رقم در مشترکان اپراتور دوم ایرانسل به هشت میلیارد و ۶۴۰ میلیون می رسد. سهم مشترکان رایتل یا اپراتور سوم از پیامک های […]

بنا بر اعلام وزارت ارتباطات تفکیک آمار پیامک‌های نوروزی اپراتورهای مختلف گویای آن است که در ایام نوروز امسال مشترکان همراه اول ۱۰ میلیارد و ۲۵۱ میلیون پیامک ارسال کرده‌اند که این رقم در مشترکان اپراتور دوم ایرانسل به هشت میلیارد و ۶۴۰ میلیون می رسد. سهم مشترکان رایتل یا اپراتور سوم از پیامک های نوروزی بسیار اندک بوده و تنها ۷۱ میلیون پیامک در میان کاربران این اپراتور رد و بدل شده است.اما درباره رقم این پیامک‌ها معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات معتقد است این رقم نسبت به نوروز سال ۱۳۹۳ حدود یک میلیارد کاهش داشته است.به گزارش ایسنا علی اصغر عمیدیان در عین حال در این باره اظهار کرده است به طور متوسط لازم بوده است که سالانه ۱٫۳ میلیارد افزایش در تعداد پیامکها را داشته باشیم که این اتفاق نیفتاده و درواقع تعداد پیامکهای امسال ۲٫۳ میلیارد کاهش داشته است که به نظر می رسد بخش مهمی از این موضوع به فعالیت شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی برمی گردد. به گفته رییس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، لازم است از این پس برنامه ریزی های کافی صورت بگیرد تا شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی نیز مدیریت شوند تا ضربه‌ای به درآمد اپراتورها وارد نکنند.

منبع : خبرآنلاین

ارسال دیدگاه