کد خبر : 103739

تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ زمان : ۷:۰۰

زمان مناسب برای خواب

ما بیشتر مواقع خسته هستیم و با خستگی خود در طول روز کلنجار می‌رویم. بدون آنکه برای رفع آن راه چاره ای بیاندیشیم. اما زمانی که کمبود خواب بر میزان انرژی بدن تأثیر منفی می‌گذارد، وقت آن رسیده که به نحوی آن را جبران کنیم. به نظر شما زمان مناسب برای خواب چه ساعاتی است؟ […]

ما بیشتر مواقع خسته هستیم و با خستگی خود در طول روز کلنجار می‌رویم. بدون آنکه برای رفع آن راه چاره ای بیاندیشیم.

اما زمانی که کمبود خواب بر میزان انرژی بدن تأثیر منفی می‌گذارد، وقت آن رسیده که به نحوی آن را جبران کنیم.

به نظر شما زمان مناسب برای خواب چه ساعاتی است؟

۱- حداقل سعی کنید یک شب را در طول یک هفته به اندازه کافی بخوابید. زود به رخت خواب بروید و ۸ ساعت به طور کامل بخوابید. این مقدار خواب تا حدودی می‌تواند کمبود خواب در شبهای بعدی را جبران کند.

۲- هنگامی که کودکتان خواب است سعی کنید از چرت نیمروزی بهترین استفاده را ببرید. نگران کارهای منزل هم نباشید. آنهار به وقت بعدی موکول کنید.

۳- تا آنجایی که امکان دارد انجام برخی از کارهای منزل را با همسرتان تقسیم کنید تا هرکدام به نوبت بتوانید به اندازه کافی استراحت کنید.

ارسال دیدگاه